dinsdag 1 januari 2013

Een kerstig nieuwjaar!

Daar ik vaak erg laat in kerststemming kom en pas kort voor Kerst een boompje heb, begin ik het nieuwe jaar nog helemaal in kerstsfeer! Dus hier nog een foto van mijn boompje:


Vroeger ging ik helemaal voor de sneeuw-look, maar die werd me op een gegeven moment toch wat te kil, dus de laatste paar jaar kleed ik hem wat warmer aan...



Een creatief ideetje dat ik al langer had, heb ik dit jaar maar eens uitgevoerd: 
een drietal vilten hangertjes, een beetje in Scandinavische sfeer want daar ben ik gek op. Ik heb er uitsteekvormpjes van Ikea voor gebruikt.



Van Tintangel heb ik nog een net uitgebracht pakketje gekocht: de X-MAS Noozies. Een gezellig bebaard viertal met de letters XMAS in hun handjes; alleen als Frandinaviër heb ik toch maar gekozen voor de Franse variant:



De Noozies bleken echter wat fotoschuw te zijn: ze wilden wel hun letters, maar niet hun neuzen laten zien...Misschien als ik het nog eens vriendelijk vraag...?

En ik heb alvast een goed voornemen:
Volgend - oh nee - dít jaar ga ik Kerst eens proberen aan te pakken op de Tintangelmanier, door in de weken ervoor al knutselend en versierend de sfeer te beleven...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten