vrijdag 25 januari 2013

Laatste lange winterwandeling?


Vandaag wilde ik met Jip eens vanaf de UT richting het Lonnekermeer lopen; weer een nieuw stuk om te ontdekken! En dankzij mijn gps durf ik dat ook! Maar het grappige is dat ik nu toch wel vaak een idee heb waar ik zo'n beetje ben en in welke richting ik moet lopen...zodat ik het ding niet eens altijd nodig heb.

Eerst liep ik een leuk bospaadje langs een slingerend beekje:




Met op een gegeven moment een sluisje. 
Met Jip over zo'n smal balkje lopen zit er niet in, dus dan maar even optillen...





Het was afzien vandaag, ik kon het niet warm krijgen in het begin (ondanks al mijn maatregelen), maar zo snel al teruggaan vond ik zonde, dus tanden op elkaar en doorlopen...

En het Lonnekermeer heb ik bereikt!



 Ik ben er zelfs nog omheen gelopen...
Geniet je eindelijk toch wel van je waarschijnlijk laatste winterwandeling, zie je het volgende gedicht langs het pad (er waren er meer):


Da's toch weer niet aardig!
Wat wél aardig was, waren drie reeën in dit veld, nèt nadat ik de foto gemaakt had.
Alleen waren ze te ver weg voor mijn camera...



Mijn neus is nog aan het acclimatiseren na 3 uur en drie kwartier in de kou, 
maar ik kan niet zeggen dat ik deze winterperiode niet ten volle heb benut!

Hoewel...schaatsen, sleeën...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten