zaterdag 12 januari 2013

Een béétje sneeuw...

...dus lekker even met de hond naar het Groot Brunink.
Daar zet ik mijn plan om mijn boekenbonnen te gaan inwisselen maar even voor opzij.





Ik ga, als het goed is, namelijk meedoen aan de VoorleesExpress, die al in verschillende steden bestaat maar nu ook hier in Enschede opgezet wordt. Gedurende 20 weken een uurtje per week voorlezen en taalspelletjes doen bij een gezin thuis, om zo de taalomgeving te verrijken en de ouders te stimuleren het voorlezen zelf voort te zetten, vind ik een erg goed initiatief. En bovendien eentje dat mij op het lijf geschreven is - in theorie...De praktijk vind ik behoorlijk spannend.
Maar ik ben al helemaal enthousiast materialen aan het verzamelen. En om mijn boekenbonnen te besteden aan een leuk verhalenvertelspel en prentenboeken, zie ik helemaal zitten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten