zaterdag 29 oktober 2011

Op zoek naar rust..



Al tijden ben ik uit evenwicht maar de diefstal van mijn portemonnee (met de hele mikmak erin), een paar dagen geleden, en de lompe reacties van sommige mensen als je om hulp vraagt (o.a een NS baliemedewerkster en een buschauffeur), hebben me erg boos en verdrietig gemaakt...
Dus ging ik vandaag maar weer het Groot Brunink in, wetende dat lopen in de natuur me goed doet:

Balancerend op het randje...het mannetje van de bloedrode heidelibel (het vrouwtje is geelbruin), etend!

De bladeren zijn ineens verkleurd naar een prachtig vlammend oranjerood! Vooral die van de Amerikaanse Eik doen het erg goed..

Eén van de - ik geloof wel 20 - "Felix"katten van de boerderij daar!
Vanwege een mindere kwaliteit heb ik wat gespeeld met de bewerkingstools..



Grappig, zo'n huisje met keurig onderhouden grasveldje en beukenhaag zo midden in een "rommelig" bos (ze laten hier al het oude hout liggen, wat vanuit ecologisch oogpunt beter is)

1 opmerking:

  1. Hoi Lot...jee...lees ik dat je portemonnee is gestolen! Wat erg! Dat moet een ramp geweest zijn en veel stress hebben opgeleverd. Ik hoop dat je van het bos een beetje bent bijgekomen. Dat kan een bos wel goed, mensen tot rust laten komen...veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen