zondag 2 oktober 2011

Jips eerste fietstochtje



..bij mij dan! Wat Jip bij zijn vorige baasjes allemaal beleefd heeft, weet ik immers niet...
Maar goed. Ik vond dat er op mijn nieuwe Becelfiets maar een mandje voor Jip moest komen. Het zou vele voordelen bieden. Zo leek het me handig om wat sneller bij de dierenarts te kunnen komen dan wandelend. Het zou Jip bovendien vaker de kans geven om met mij mee te kunnen en het zou zeker bijdragen aan de belevingskwaliteit van zijn dagelijks leven (zijn grootste hobby is namelijk lui liggen).
Dus op zoek naar een rieten mand, in de grootste maat. Dat viel nog niet mee, omdat ik ook fietstassen achterop wilde en daarom zocht naar eentje met zadelbuisbevestiging.
Na een hoop gedoe had ik er dan toch één (toch op de bagagedrager bevestigd).
Ik heb hem er twee keer alleen even in gezet, achter op de fiets, en meneer maakte het zich meteen makkelijk en was er haast niet meer uit te krijgen...!
Tuigje aangeschaft, band gemaakt om hem mee vast te zetten aan twee kanten en daar gingen we!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten