woensdag 26 oktober 2011

Jips verzorgingsset..


..wordt steeds groter!
Natuurlijk waren er al de obligate borstel, kam en schaar, maar nu heb ik eindelijk dé oplossing voor zijn klittende onderhaar: een grotere kam (dan die ik al had) met aan één kant van de gebogen tanden mesjes. Nu kan ik dan ook zijn onderhaar goed doorkammen en uitdunnen. Een hele opluchting!
De ampullen met Frontline, een middel ter bestrijding en voorkoming van vlooien en teken;
Zijn flesje met Xalatan, nog steeds 2 maal daags in zijn ogen te druppelen;
Een tubetje VSM Cardiflor van mij, daar hij regelmatig jeukende plekjes heeft. Gedeeltelijk een contactallergie, zei mijn dierenarts gisteren;
Een oorreinigingsmiddel, dat ik eigenlijk 1 maal per week moet gebruiken, maar wat zo'n sopboel wordt en Jip zulke vieze oren (aan de buitenkant, dan) bezorgt, dat ik het een beetje "vergeet", de laatste tijd;
En nu komt daar nog bij een tandverzorgingsset, want Jip blijkt een lichte tandvleesontsteking te hebben..Dus ik moet aan het poetsen! Met een vingertandenborstel, een echte -lange - hondentandenborstel en tandpasta met kipsmaak! Ik ben benieuwd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten