dinsdag 1 november 2011

Ogen dicht...en ogen open!



"Ogen dicht" was de eerste opdracht van mijn tweede online fotocursus (een prima manier om nieuwe ideeën voor compositie, onderwerpen etc op te doen). Gisteren werkten de ganzen die ik op het oog had niet zo mee (of ze hadden gewoon geen honger), dus vandaag ben ik maar weer eens het Groot Brunink in gegaan (ik kan nu ook niet met de bus ergens naartoe, omdat mijn OV-chipkaart ook gestolen is). Bovendien vind ik er rust, en dat is het enige wat ik wil op het moment..en lopen.






Maar ik heb ook mijn ogen uitgekeken op de herfstsfeer en al die prachtige kleuren! Ik kan wel blijven fotograferen! Grappig trouwens dat je nu ook ineens iedereen met een camera ziet lopen..


Een vlindertje in november!













Tel de katten!
Net toen ik deze koe stond te fotograferen, zag ik zijn blik wat angstig worden; Jip kwam ineens dichterbij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten