zaterdag 5 november 2011

Human & Mood...


Staat nog even in de wacht.. later komen er nog foto's, hoop ik. De opdracht was een close-up van een mens te maken, waaraan duidelijk het humeur van diegene te zien is. Binnenshuis te maken. Ik moet nog even zoeken naar een gewillig slachtoffer...Ik wou dat ik kindertjes kon fotograferen, dat lijkt me zo leuk!

Bij gebrek aan een goed slachtoffer ben ik maar creatief geweest en heb mijn eigen voeten gekiekt. Het tenenkrommende gevoel van een weegschaal die iets anders gaat aangeven dan je wenst, leek me een herkenbare emotie...
Het was nog een gedegen oefening in stilstaan om mijn eigen voeten te fotograferen vanuit deze hoek, trouwens...Ik ben blij dat ik mijn tenen er uiteindelijk scherp op gekregen heb, al is de foto wat donker!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten