zaterdag 10 augustus 2013

Mijn nieuwe huisgenoot?

...is Pippa! Vanmorgen is ze voor het eerst met me mee geweest, achterop de fiets...


...boodschappen doen bij Albert Heijn (gek, slechts één meneer heeft ons aangesproken; kijken mensen gewoon niet of durven ze niet?)


...en even naar de speeltuin


Pippa gaat me helpen bij de taalstimulering, ze is een handpop die "echt" kan praten, en het schijnt dat kinderen - als je het goed doet - erg geboeid worden en blijven door zo'n vriendje, dat niet reageert als een volwassene. Bovendien zijn ze dan opener en durven meer. Ik ben benieuwd!
Pippa krijgt o.a. een eigen fotoalbum, aan de hand waarvan ze gesprekjes kan beginnen over allerlei dingen uit haar leefwereld, en zo kan aansluiten bij die van het kind.

1 opmerking:

  1. Dat van de bibliotheek vond ik heel leuk. Hier heb ik wat meer moeite mee. Maar je kent me. Een pop mee nemen naar de winkel !!!!!!! Als het voor foto`s zijn oke, die zijn geslaagd, hele leuke foto`s. Je hebt haar goed weer gegeven, zo echt. Hoop dat het bij die ene keer blijft hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen