zondag 17 juni 2012

Groen paradijs...

Het was al even geleden dat ik in het Groot Brunink geweest was - te wijten aan overbelaste knieën - maar vandaag heb ik het er maar weer eens op gewaagd. En oh wat is het daar nu overweldigend fris groen! En heerlijk rustig...




Jip komt toch altijd zo lief vlakbij me liggen...



 Ik had ook nog een bijzondere ontmoeting:



Niet echt scherp maar ik ben al blij dat ik deze dame op de foto heb kunnen zetten! Ze was ook niet bang, ik kon haar een hele tijd gadeslaan terwijl ze op veilige afstand op haar gemak aan het groen knabbelde...

3 opmerkingen:

  1. Wat mooi is het daar!!! En wat een geluk dat je dat hert hebt kunnen "schieten" idd.....heerlijk lijkt het me daar! Had je je schetsboek mee?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, het was al laat in de middag en een hele wandeling, dus toch maar niet. Maar een andere keer wel!

      Verwijderen
  2. Hee...geen zomerfoto's? Heb je je als een ijsbeertje in zomerslaap gewiegd?

    BeantwoordenVerwijderen