zaterdag 14 januari 2012

En de vierde opdracht?

Daar wordt nog aan gewerkt; vanmorgen heb ik er een paar aankopen voor gedaan...
Het wordt een collage van vijf foto's, die tezamen de letters van het woord "silly" weergeven (in de vorm van de beginletter van het gefotografeerde onderwerp of letterlijk als plaatje van een letter of...). Je kunt er daarnaast ook voor kiezen om een tweede thema in de collage te verwerken.

En dit is het resultaat:
een "silly bite", bestaande uit syrup, ice cream, lemon and lollipops...yummie!


Ik heb veel tijd besteed aan het experimenteren met belichting, afstand en compositie en het bleek leuker dan ik dacht, voedsel fotograferen! En lékker dat dat citroen-yoghurtijs is... alleen jammer dat ik last heb van ontwenningsverschijnselen (ik ben weer eens gestopt met mijn medicijnen), waardoor ik o.a. geen trek heb..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten