zondag 4 november 2012

Feestje!

Vandaag heb ik - ter gelegenheid van de eerste verjaardag van ons nieuwe wijkcentrum - in mijn hoedanigheid van voorleestante bij de bieb, voorgelezen aan de kinderen die de feestelijkheden kwamen bezoeken. Samen met een collega-voorlezer: zij de eerste helft van de middag, ik de tweede. Omdat we in een aparte ruimte zaten, liepen er een Kikker en een Dolfje Weerwolfje rond om de kinderen mee te "lokken". Ze zagen er heel leuk uit en ze vielen erg in de smaak- zelfs zozeer dat ik nauwelijks aan lezen toekwam als ze naast me zaten - maar het grappige was dat ze bijna niets konden zien! En zodoende moesten ook zij weer begeleid worden!

Vanzelfsprekend werd er voorgelezen uit Dolfje-en Kikkerboeken:



Jammer genoeg was ik teveel in beslag genomen door het lezen om iemand te vragen een foto van me te maken (wat ik wel van plan was), dus hier dan maar een foto met mijn collega erop:


Geen overstelpende drukte maar toch wel steeds wat belangstellenden. En aan mijn keel te voelen heb ik behoorlijk enthousiast voorgelezen...heerlijk, kinderboeken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten