maandag 16 januari 2012

Alien!


Vertoont zich alleen in het donker en is Erg Gevaarlijk! Ik ben weg!

 ..en Jip ontdekte hem het eerst...


Dit was de laatste (zevende) opdracht van Photo Silly Light; met een lange sluitertijd en met gebruikmaking van de zelfontspanner jezelf al bewegend fotograferen.
Ik miste hier écht  een statief; wat een gepuzzel met papiertjes onder het toestel en boeken onder de tafelpoot! En dan stond het toestel ook nog wiebelig..En dan heb ik het nog niet over het bukken om mezelf toch geheel in beeld te krijgen en de geringe hoeveelheid licht....
Maar het resultaat is lekker spooky, haast eng! En Jip maar denken dat we gingen wandelen omdat ik mijn jas aanhad..

Al met al een goede afsluiting van een korte, hectische cursus (ik heb het toch voor elkaar gekregen om in vier dagen zeven opdrachten te doen!), hoewel ik het toen wel had gehad..

Maar je leert er zoveel van en het is zo leuk om deel uit te maken van een groep mensen die elk op hun eigen manier de opdrachten uitwerken en positief commentaar geven op elkaars producten! Inspirerend!

Nu nog een digitale spiegelreflexcamera aanschaffen...voor nog meer mogelijkheden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten