zaterdag 19 mei 2012

Ik sta in Roots!

Roots heeft elke maand een foto-van-de-maandwedstrijd met een bepaald thema. In april was dat "lijnenspel". Ik had deze foto ingezonden, afgelopen winter gemaakt. Het is gras in een slootje, vastgevroren in het ijs:


Ik sta in de categorie "Bijna prijs" met het volgende commentaar:

"Schoolvoorbeeld van een fraai lijnenspel. De groene sprietjes zorgen voor een fris accent in deze bijna zwart-witfoto. Wel jammer van de rommel op en in het ijs. Vooral de witte stukjes storen. En het beeld is iets te krap aangesneden."


Ik wist niet wat ik zag toen ik het blad opensloeg! Een mooie stimulans!

1 opmerking:

  1. Jee Lot, wat leuk! Je foto's zijn dan ook met reuzensprongen vooruit gegaan! Echt geweldig...ik kom wekelijks snuffelen...naar mooie plaatjes. Leuk dat je overduidelijk ook zo dol bent op macro's.

    BeantwoordenVerwijderen