zondag 18 december 2011

Kijk nou toch eens...

Op internet kwam ik weer eens een bron van inspiratie tegen: Pinterest, een online prikbord waarop mensen foto's van o.a. creatieve maaksels e.d. zetten die ze leuk vinden (en die ze op internet gevonden hebben). Slechts af en toe kom je ook een werkbeschrijving tegen, maar ja...je kunt niet alles hebben. En likkebaarden doet het me zeker!
Zo vond ik de móóiste gevilte beestjes:

Made by Natasha Fadeeva

Made by Natasha Fadeeva

Motley Mutton

Mouses Houses

Ik zou zó aan de slag willen gaan, maar ik heb nog een pakket voor een Juultomte op tafel liggen (waarvan ik het begin nog niet kan vinden, evenals van mijn kerstboompje dat nog buiten staat..) en ik heb nét het materiaal aangeschaft voor een schattig muizenhuis met muizengezin...Genoeg stof voor de kerstvakantie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten