vrijdag 18 januari 2013

Op naar Hof Espelo...


Een heerlijke wandeldag, die ook al heel leuk begon...
Bij de bushalte ontmoette ik een Italiaanse moeder met haar dochtertje van 3 à 4 jaar (Asia) dat helemaal weg was van Jip. Toen we na het overstappen weer in dezelfde bus bleken te zitten, heb ik Jip naast het meisje laten zitten en haar de riem in handen gegeven...Resultaat: Jip werd vertroeteld en het meisje wilde haast de bus niet meer uit! Zulke dingetjes maken me blij...



Aan het begin van de wandeling een heerlijk zonnetje!


Dapper klein grut in de sneeuw...




Prent van een ree...



...en van een ...?





De Jiprol (heeft hij verschillende keren herhaald!)




Bruggetje met doorkijkjes bij Koetshuis Hof Espelo:


Bij het Koetshuis een natuurspeeltuin met o.a. deze mooie stoel:


 Boekhandel Broekhuis heeft een aantal bomen gedoneerd aan Hof Espelo, plus een "Leesbankje"(een bankje met uitzicht op één van de bomen en erbij dit bord met een stukje uit een boek)


Uiteindelijk nog een kleine rondwandeling over particulier terrein...


En zo was ik weer 3,5 uur aan de wandel met Jip! Ik kan er geen genoeg van krijgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten