maandag 3 december 2012

Een huis vol visite...

Gisteren had ik vriendin Nora met gezin op bezoek en met de twee kinderen - eentje van 10 en eentje van net 3 jaar - heb ik aan tafel zitten knutselen. Decopatch werd het deze keer: papier-machédieren beplakken met gescheurde stukjes speciaal papier. De lijm smeer je ook over het papier, zodat er een laklaag ontstaat. De kinderen waren heerlijk bezig -  de jongste ging helemaal op in het lekker smeren met de lijm - en ik heb mijn aandacht verdeeld tussen hen en het praten met hun moeder. Heel gezellig, jammer dat zo'n middagje zo snel voorbij is! Dat zou ik vaker willen doen, zo lekker knutselen aan tafel...
Om een indruk te geven nog een paar foto's, hoewel die minder geslaagd zijn; ze zijn haastig gemaakt vlak voor het gezin weer naar huis ging...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten